2017. május 19., péntek

Tiszta szerelem
Közel hozzád

Állunk egymás mellett
Szemben de mégsem szemben,
Gyönyörködve egymás szemében,
Egymás szívében
Lelkem a lelkedben
Életem a kezedben.

Soha még nem éreztem
Ezt a tisztaságot,
Feloldódott az ősi átok
Feloldódott szív a szívben.

Olyan egyszerű ez,
Dobjuk ki a múltat.
Fáj neked minden álarc,
Fáj nekem a szavak hideg éle.

Eltűntem és megtaláltál,
Szív a szívre hallgatott,
Akkor amikor egy éjjel,
Ráébredtem te tudsz
Szeretni igazán,
De tudok én is.

Szeretni tudni kell,
Elengedni a félelmet,
Letenni a büszkeség
Az önzés minden arcát.
Akkor lép elő ami igaz,
Ami igaz gyönyörű.

Te meg én, ilyen egyszerű,
Feltételek nem kellenek,
Minden más szerelem hamis,
Minden másból soha nem lesz egység.

Az emberek hazudnak önmaguknak,
Egymást kergetik a kínba,
Én magamat,
Te magadat,
Ha nem látjuk egymás lelkét.

Mint amikor szív a szívvel gazdát cserél,
Adod, vagy adom, ki adja előbb,
Micsoda butaság, micsoda őrület,
Kötélhúzás az érzések között,
Ez nem bizalom, ez hazugság,
Ez nem hit, ez harc ész és szív között.

Azt hiszem, én engedem el először
A karma kötelét,
Átadva magam neked,
Mégis, te engedted el, nem én
Azt az átkozott kötelet.

Tényleg az Utolsó Felvonás ez,
Ami nem adja könnyen a végét jelző tapsot,
Olyan nehéz, de amikor a hangod
Végre eljut hozzám, már hallak.

Ősi igazság, ősi szerelem,
Nincsenek feltételek,
Nincsenek kötelek.

Eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

itt tudod velem felvenni a kapcsolatot:
szabadulas777@gmail.com

A FÖLD ÉS A SZÍRIUSZ ŐSI SZÖVETSÉGE A GLOBÁLIS EGYENSÚLYÉRT

A Föld és a Szíriusz ősi szövetsége a globális egyensúlyért Meg fog mutatkozni a kapcsolatodban és a kapcsolódásodban Mag Piramis terem...