2017. március 12., vasárnap

A GLOBÁLIS VISSZAÁRAMOLTATÁSRÓL
FONTOS KÖZLEMÉNY
Olvassátok el a cikket, amit belinkeltem.
ÉBRESZTŐ! A VILÁG NEM OLYAN HELY, MINT AMILYEN EDDIG VOLT!
Itt a cselekvés ideje, és a JÓ DÖNTÉSEK IDEJE!
EGYENRANGÚ ENERGIAÁRAMLÁSRA VAN SZÜKSÉG ÉS ÚJ PÉNZÜGYI RENDSZERRE!
LEJÖTT TEGNAP AZ ÚJ PÉNZÜGYI RENDSZER PIRAMIS A MAG PIRAMIS, A BŐSÉG PIRAMIS ÉS A SZERELEM PIRAMIS MELLÉ.
A négy piramis a fizikai síkra helyezkedett, a négy a fizikai sík száma és az új rendszer, AMELY EGYENLŐ ELOSZTÁSON ÉS IGAZSÁGOSSÁGON ALAPSZIK, ELKEZDETT MEGMUTATKOZNI.
Ma találtam ezt a cikket, az egyikőtök osztotta meg, percekkel azután, hogy azt a "sugallatot" kaptam, HOGY MEG KELL ALKOTNUNK AZ ÚJ PÉNZÜGYI RENDSZER ALAPJAIT...
ÉS EZUTÁN JÖN MÉG AZ ÚJ TÁRSADALMI RENDSZER MELYNEK SZINTÉN VAN PIRAMISA, ÉS AZ ÚJ "POLITIKAI" /ez nem jó szó/ RENDSZER PIRAMISA.
ÚJ VILÁG ÉPÜL, VEGYÉTEK ÉSZRE!!!!!
A hagyományos gondolkodás és hagyományos sémák MOSTANTÓL KEZDVE NEM MŰKÖDNEK! KI KELL NYITNOTOK AZ ELMÉTEKET, KITÁGÍTANI A HATÁRAITOKAT, LEDOBNI A KORLÁTAITOKAT, MELYEKBŐL A BÖRTÖN ÉPÜLT,
MERT AZ EGÉSZ VILÁG KILÉP A MÁTRIXBÓL ÉS MI IS, TE IS, ÉN IS, MINDENKI!
EZ CSAK A KEZDET, AMIT EBBEN A CIKKBEN OLVASHATTOK, ÉS HA NEM LÁTTAM VOLNA MÁR TEGNAP AZ ÚJ PÉNZÜGYI RENDSZER PIRAMIST ÉS A NÉGY PIRAMIS FIZIKAI SÍKRA KÉPEZŐDÉSÉT, AKKOR IGENCSAK KÉTKEDVE FOGADNÁM, mert akárcsak nektek, nekem is mindenre kézzel fogható bizonyíték kell.
DE EZ A CIKK BIZONYÍTÉK ARRA, HOGY:
- amit látok, érzek, amit teremtünk, amiért harcolunk, ami felé haladunk az igaz
- tényleg megszületett a FÉNY KORA, és a világ körülöttünk, akárcsak mit, változóban van
- mindaz, amit mondok, írok, tanítok, az tökéletesen tükrözi azt, ami a világban történik.
Ma energetikai váltás van, és ezt érzitek, én is érzem.
Meghalt a régi rendszer, és megszületett az új.
Ahogy JANUÁR 12-ÉN IRTAM, EGY NAPPAL A GLOBÁLIS LÁNCOK LEVERÉSE ELŐTT:
Új lett a törvény.
Nekem látomásokban és telepatikusan lejöttek a következők ma reggel:
MINDEN EMBER A VILÁGON, AKÁRMILYEN A NEMZETISÉGE, AKÁRMILYEN ÉLETET ÉLT EDDIG, AKÁRHOL VAN, AZ ÚGYNEVEZETT HARMADIK VILÁGBAN, VAGY A GAZDAG NYUGATI ORSZÁGOK EGYIKÉBEN, VAGY AKÁR ITT, AKÁRMI IS VAN MOST KÖRÜLÖTTE, MEGÉRDEMLI AZ ÚJ ESÉLYT, A SZERETETET, A BŐSÉGET ÉS MINDENT AMIT AZ EMBERISÉGTŐL ÉVEZREDEKEN ÁT ELVETTEK.
Az állat-növényvilág egységét láttam az emberiséggel, és azt, hogy végre elkezdjük értékelni az állatokat, a növényeket.
A gyermekek a legmagasabban fejlettek köztünk, és minél fiatalabbak, annál inkább fejlettek, tanitani jöttek minket és nálunk sokkal többet tudnak.
Mindenki, aki a padlón van, azt fel kell emelnünk, sem ítélkezni, sem irigykedni nem szabad, hanem lehajolni a testvéreinkért, segiteni nekik. Nincsen olyan, hogy rossz ember! Olyan van, hogy úton lévő ember! Senki nem rossz, csak úton van! Ezért ha úgy dönt, hogy él az esélyével, jelentsen ez az életében bármit, akkor nagyon hamar át tud hangolódni, MERT MINDENKI A SZERETETRE VÁGYIK, ÉS ARRA, HOGY A VILÁGBAN VÉGRE AZ ALAPVETŐ RENDEZŐ ÉS ÖSSZETARTÓ ELV, A SZERETET ÁRAMOLJON.
Nem fog működni többé az az elv, hogy a bankjegyek mögött nincs valódi érték. Minden bankjegy mögött mostantól pontosan annyi befektetett energiának kell lennie, mint amennyit ér.
Eszter

http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2016/10/a-globalis-penzugyi-rendszer-soha-nem.html


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

itt tudod velem felvenni a kapcsolatot:
szabadulas777@gmail.com

A FÖLD ÉS A SZÍRIUSZ ŐSI SZÖVETSÉGE A GLOBÁLIS EGYENSÚLYÉRT

A Föld és a Szíriusz ősi szövetsége a globális egyensúlyért Meg fog mutatkozni a kapcsolatodban és a kapcsolódásodban Mag Piramis terem...