2017. február 16., csütörtök

A Baál-Szerrel kapcsolatban már felvettem a kapcsolatot az általam ismert sámánokkal és táltosokkal, üzentem Fehér Hollónak, mert ő a sámánvilág feje, 
illetve a Kurultaj megszervezőinek.

A Magyar Boszorkányszövetséggel is felveszem a kapcsolatot, mert az egységbehivás ebben a témában úgy szól: közösen emeljék a magyarságot a sámánok, táltosok, fehérboszorkányok.

Kétmillió magyar kapcsolódik most mentális-asztrális szinten a Mag Piramisba, nem tudatosan, hanem érzik, fejüket a fény felé forditják, védelem és szeretet áramlik feléjük. Sok más segitő is látja a Mag Piramist, fénypiramisnak hivják.

Hamarosan az egész magyarság felett ott lesz, illetve a magyarság védelmezője, amit turulmadárként ismerünk, valójában egy Sárkány, ami nem lep meg, és szerintem titeket sem. A sárkány mint mitológiai lény, mindig az uralkodóházakat védelmezte. 

Akinek sikerült végre elfelejtenie a facebookot, elfogadnia, hogy nem megyek oda vissza, az már felvette velem a kapcsolatot. A többiek annak ellenére, hogy sokszor megüzentem és tegnap úgyszintén, hogy hol találnak, nem akarnak tenni azért, hogy bármilyen tudáshoz, erőhöz, fejlődéshez jussanak általam, sokkal kényelmesebb volt bekapcsolni a facebookot, mint erre a blogra jönni, és esetleg nem csak a felső bejegyzést megnézni, mert pl az első bejegyzések környékén van az ok, hogy miért jöttem le onnan. Ahogy hallottam, vad találgatások vannak, hogy miért tűntem el, SOKAN AZT HISZIK, HOGY LETILTOTTAM ŐKET, pedig előtte jeleztem, hogy nem leszek sokáig a facen, mások AZT HISZIK, HOGY NEM VÁLASZOLOK A MESSENGEREN, de azt már nem nézik meg, hogy a fiókom nem is létezik.... erre csak azt tudom mondani, hogy aki jön, az jön, aki nem, az meg lemarad.... ha valaki nem fogja fel, hogy a fejlődésért meg kell dolgozni, esetleg kattintgatni kell azt az egeret és felfogni HOGY A FACEBOOK NEM A VILÁG KÖZEPE, HANEM ÉPPEN A MÁTRIX, azzal én nem tudok mit kezdeni. Aki azt hiszi, eltapostak engem, és elmenekültem, az nem ismer, és nem használja a google.t sem, ha beüti a nevem, kidobja a honlapjaimat és a blogjaimat. 
Legszivesebben kiplakátolnám, hogy a facebook elveszi az életeteket, a kapcsolataitokat kinyirja, az energiátokat elszivja, táptalaja az irigységnek, a gonoszságnak, a fekete mágiának, az egymás alá pakolgatásnak, a mocskos módon hitegetésnek, a bűnözésnek, a másik fikázásának, a mások figyelésének, és a háttérhatalom kezében van. Aki azért nem tud elvonatoztatni a facebooktól, mert ott él, azzal nagy a baj... és sajnos úgy látom, sokan, akik nem találnak annak ellenére, hogy meg tudnának keresni, az IGENCSAK A MÁTRIXBAN VANNAK.

Az én életem 180 fokot fordult, amióta eltűntem onnan, és AZT AZ EGÉSZ MÚLTAT,  ÉS MINDENT AMI A FACEBOOKON JÖTT AZ ÉLETEMBE, KIDOBTAM A KUKÁBA február 8-án, ÉS RÉSZEMRŐL AZ A KORSZAK LE VAN ZÁRVA. 

Hajnalcsillagunk pedig felettünk ragyog, és nagyon hálás nekünk, mert végre erőt, hitet, szeretetet kap és mindezt százszorosával adja nekünk vissza :)

Eszter



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

itt tudod velem felvenni a kapcsolatot:
szabadulas777@gmail.com

A FÖLD ÉS A SZÍRIUSZ ŐSI SZÖVETSÉGE A GLOBÁLIS EGYENSÚLYÉRT

A Föld és a Szíriusz ősi szövetsége a globális egyensúlyért Meg fog mutatkozni a kapcsolatodban és a kapcsolódásodban Mag Piramis terem...