2017. február 9., csütörtök

ARRA KÉREK MINDENKIT, HOGY POSZTOLJA A FACEBOOKON, HOGY NEM VAGYOK OTT TÖBBÉ MEGTALÁLHATÓ, NEM FOGOK VISSZAMENNI ODA, NE ÍRJON ODA SENKI MERT NEM JÖN ÁT AZ ÜZENETE, ÉS NEM IS NÉZEM MEG.
ITT FOGOK POSZTOLNI A FACEBOOK HELYETT.
elértek a következő elérhetőségeken: szabadulas777@gmail.com
sms /csakis/ 0670 77 22 134
Elegem lett a facebookból, állandó támadásnak voltam kitéve, nagyon sok volt a tégla az ismerőseim között, és megmondom őszintén, abból is, hogy évek óta kérem, hogy ne várjátok el tőlem, hogy mindenkinek állandóan válaszoljak a chaten, ennek ellenére sokan követelőzve, írogatva,  miért nem válaszolsz felkiáltással konkrétan ZAKLATTAK.
Az emailt pedig
IDŐPONTKÉRÉSRE használjátok, az smst úgyszintén, ha hívtok, nem tudom felvenni, mindent meg lehet velem beszélni emailen, és szerencsésebb is ott jelentkezni, mert konkrét útleírást adok arról, hova jöjjetek, a skyposoknak pedig ott küldöm át amit kell.
A facebook nem lehet az egyedüli támpont, aki nem talál meg, az nem is akar...
aki pedig beüti a nevemet a google-ba, úgyis megtalál.
Ott vannak a honlapjaim és a blogjaim /lentebbi posztokban is megosztottam itt/, milliószor megadtam az emailemet és a telefonszámomat, aki tényleg fejlődni, tanulni akar, nem pedig kihasználni, az  megtalál.

Személyes és küldetésbeli támadások miatt inaktiváltam a facebookomat, és NEM FOGOK VISSZAMENNI ODA, úgy érzem, véget ért egy számomra nagyon megterhelő korszak, ahol konkrétan folyamatos energetikai, fizikai támadásnak, irigységnek, rosszindulatnak, figyelő szemeknek és zaklatásnak voltam kitéve.
Aki hosszú emailt ír nekem ezek után is, illetve elvárja, hogy ezer kérdésére válaszoljak, az nem fog választ kapni.

Muszáj volt bekeményítenem, mert új birodalmat építek veletek együtt és aki jön, az jön, aki nem, az nem....akinek nem tetszik ez a lépésem, az valójában csak kihasználni akart és mivel a facebookon minden nap elláttam jótanácsokkal, semmit nem kellett tennie a fejlődése érdekében. Most legalább mindenki átérzi, nekem milyen lehetett sok évet eltölteni egy olyan közösségi portálon, ami olyan volt, mintha nyilvánosan kiállítottak volna egy főtéren és állandóan vallattak volna, válaszoljak erre, arra, amarra.
Rengeteget adtam önzetlenül és fogok is, de mostantól itt és a többi blogomon, honlapomon, amik nem azért készültek, HOGY SENKI NE NÉZZE MEG ŐKET.

E


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

itt tudod velem felvenni a kapcsolatot:
szabadulas777@gmail.com

A FÖLD ÉS A SZÍRIUSZ ŐSI SZÖVETSÉGE A GLOBÁLIS EGYENSÚLYÉRT

A Föld és a Szíriusz ősi szövetsége a globális egyensúlyért Meg fog mutatkozni a kapcsolatodban és a kapcsolódásodban Mag Piramis terem...