2017. február 26., vasárnap


Spirituális egység kétség helyett
Koppány
és I. István között semmilyen vallási vita nem volt. Öröklési vita volt köztük, mivel a legidősebb férfi öröklési rend alapján Koppány lett volna a magyar trón örököse, a férfileszármazottak szerinti öröklési rend alapján pedig István.
Az ősi magyar napvallás és a katolikus
hit ütközött akkor, amikor István került a trónra.
Most ugyanez a szétszakadás megy
spirituális berkekben.
Pontosan olyan, mint akkor.
A tiszta, egyértelmű, illúzióktól mentes,
a jelenvalóságot élő, tudatos teremtő, életéért felelősséget vállalók vannak mellettem, a maguk elől menekülő, a könnyebb, csillogó, illúziókkal kikövezetett utat járók, akik még nem tudták elfogadni azt, hogy a valóságunkat mi teremthetjük, hogy nem várhatunk egy majdani csoda bekövetkeztére, hogy nem vethetjük egyrészt magunk helyett másra a fókuszt, másrészt a jelen helyett a jövőbe vagy a múltba /jóslás, reinkarnációs utaztatások, előző életes karmák, ikerláng csodavárás/ vannak ellenem.
A spirituális segitők is kettészakadtak.
Azok, akik átérzik, sőt ugyanúgy
magukénak vallják azt a tiszta felfogást, egyértelmű és a harmonikus, egység felé vezető utat amit én is járok, azok mellettem vannak, akik ezt még sem a maguk életében sem mások felé közvetitve nem tudták elfogadni, ellenem.
A társammal vagyok együtt és az egység az
életemben érezhető a párkapcsolatomban, a családomban és önmagamban.
A küldetésem egy káosz időszakon ment át
az átállás miatt, hiszen én is útkereső voltam azokkal együtt, akik ugyanúgy végigjárva az utat, amit én, BEÉRKEZTEK oda, ahova én.
A küldetésemben is az egységen dolgozom.
A hely, ahol megtaláltok stabil, az életemet és a munkámat stabilizáltam, és
kimondhatom, hogy nagyon sokat segitett az illúziók eldobása, elsőként tavaly nyártól az ikerlángosdi, majd a személyiségfejlődéssel a tudatosság kialakitása, a sémák  és gyengitő hiedelmek megszakitása, majd tavaly novembertől Ősten megjelenése körülöttem, aki már 2013-ban egyszer megjelent nekem. Az a fajta ősi igazság, alap és értékrend, ami Koppány és István előtt volt, az fog visszajönni.
Az egység is energia és terjed.
Azok a segitők, akik még nem álltak át,
megtapasztalások előtt állnak, ahogyan anno én is álltam és ugyanolyan tiltakozással és ellenállással fogadtam bármit, akár arról, hogy az ikerláng az nem a társ, nem a beteljesülés és több is van belőle, pedig minden módon jelezték ezt nekem többen és az Univerzum is adott jelet bőven, akár a Lucifer téma, mely még az én fejemben is ugyanolyan negativ volt, dacára a 2013-as megjelenésének, mint ahogy most sokaknál. Évezredes hitrendszernek kell feloldódnia és nagyon szeretném, ha egységben lennénk, UGYANIS AZ, AMI AZ ÁLLAMALAPITÁSKOR TÖRTÉNT ISTVÁN ÉS KOPPÁNY KÖZÖTT ÉS A MI TÖBB MINT EZER ÉVRE SZÉTSZAKITOTTA AZ ORSZÁGOT, SZÉTHÚZÁST, EGYET NEM ÉRTÉST, AZ ÖSSZEFOGÁS ÉS AZ EGYSÉG TELJES HIÁNYÁT EREDMÉNYEZTE, AZ NEM TÖRTÉNHET MEG MÉG EGYSZER.
Teljesen megértem, hogy azok a segitők,
akik még nem ébredtek rá az ősi valóságra, ahogyan korábban én sem, azok ellenállnak, hiszen egy nagyon komoly berögződést kell feloldaniuk magukban,
DE HA MEGTESZIK, AZ ÉLETÜK SOKKAL JOBBÁ
VÁLIK ÉS AZOKÉ IS, AKIKET SEGITENEK.
SZERETETTEL TANITANAK ÉS NINCS BENNÜK
ROSSZ SZÁNDÉK,  HANEM UGYANÚGY AZ EMBEREK EMELÉSE ÉS SEGITÉSE, GYÓGYITÁSA ÉS TANITÁSA ÉS AZ UNIVERZÁLIS INFORMÁCIÓK KÖZVETITÉSE MELLETT TETTÉK LE A VOKSUKAT.
Éppen ezért tudom, hogy be fognak érkezni
az egységbe.
Áldás, béke, szeretet.
Eszter




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

itt tudod velem felvenni a kapcsolatot:
szabadulas777@gmail.com

A FÖLD ÉS A SZÍRIUSZ ŐSI SZÖVETSÉGE A GLOBÁLIS EGYENSÚLYÉRT

A Föld és a Szíriusz ősi szövetsége a globális egyensúlyért Meg fog mutatkozni a kapcsolatodban és a kapcsolódásodban Mag Piramis terem...