2017. február 13., hétfő

Közben világossá vált, honnan kapom az információt.
Felhangoltak az intergalaktikus csatornára, mivel sokat vagyok a Mag Piramisban, és tavaly nyáron kapcsolódtam a Szíriuszhoz a Piramissal együtt és veletek együtt. Majd idén, január elejétől kapcsolódott a Piramishoz az anunaki bolygó is, és tőlük is jön az információ.
Jelenleg főként a Szíriuszt és az Anunakikat hallom, mivel a Szíriuszról jöttem, és mivel életem során sok veszélyes személyiséggel találkoztam, akik az anunaki fajt képviselik.
Az Antarest két hete kezdtem el hallani, amikor egy fénymágus képzésen a lány, aki onnan jött, meditációban felkapcsolódott a szülőbolygójára, és onnan jött az információ az arkanyalokról és arról, hogy Mihály ki valójában.
Az Andromédát még nem hallom, de hamarosan fogom.

E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

itt tudod velem felvenni a kapcsolatot:
szabadulas777@gmail.com

A FÖLD ÉS A SZÍRIUSZ ŐSI SZÖVETSÉGE A GLOBÁLIS EGYENSÚLYÉRT

A Föld és a Szíriusz ősi szövetsége a globális egyensúlyért Meg fog mutatkozni a kapcsolatodban és a kapcsolódásodban Mag Piramis terem...