2017. február 9., csütörtök

Akinek csak tudjátok, adjátok át, osszátok meg nyilvános posztban illetve a Fényhozó csoportban, hogy ezen a blogon láthatjátok mostantól a posztjaimat, a fényhozó csoport azért maradt meg, mert ott nem csak én voltam admin.
Nem vagyok semminek a vesztese, én szedtem le magam, felfüggesztettem a fiókomat, mielőtt mások letörlik, kaptam ugyanis néhány fenyegető levelet.
Így nem tudnak belenyúlni.
Három blogom van és sok honlapom, lesz információ bőven,
aki tegnap nem vette észre időben, hogy leszedtem magam, azzal tudassátok,
hogy itt talál,
illetve a megadott elérhetőségeken.
Köszönöm.
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

itt tudod velem felvenni a kapcsolatot:
szabadulas777@gmail.com

A FÖLD ÉS A SZÍRIUSZ ŐSI SZÖVETSÉGE A GLOBÁLIS EGYENSÚLYÉRT

A Föld és a Szíriusz ősi szövetsége a globális egyensúlyért Meg fog mutatkozni a kapcsolatodban és a kapcsolódásodban Mag Piramis terem...