2017. február 22., szerda

Figyelem!
A facebookon létrehoztam a Végh Eszter Fényhozó Közösség nevű KIZÁRÓLAG INFORMÁCIÓS OLDALT AZOKNAK AKIK NEM TALÁLNAK. 

Onnan remélhetőleg idetalálnak hozzám...
Sokan kétségbeesve de tényleg kétségbeesve keresnek, a viberen már irtak páran, hogy hol vagyok???
Az embereknek szükségük van rám, a cikkeimre, a szavaimra, az erőre, amit átadok.
Ezért mindenkit arra kérek, hogy a közösségem hirét vigye el a facebookon, ossza, küldje üzenetben az ismerőseinek.

A facebook a Mátrix legerősebb eleme. 
Fekete rácsszerű háló van rajtatok, és nem láttok át rajta, módositja a tudatot, a tudat alattit, a lélekmagot is próbálja elérni. Ma reggel láttam a fekete hálót az embereken, és amikor nekem este pár órát fenn kellett a facebookon lenni, végig gyomorgörcsöm volt, éreztem, hogy onnan valami nagyon sötét energia áramlik, és módositja az alfa agyhullámokat is!

A fekete hálót levettem rólatok, és a Sárkány védelmét kértem a Mag Piramis köré, felhúztam az őserőt Földanyából, lekértem az Univerzális erőt a Sziriuszról, a Napból és a Holdból pedig egyesitettem a férfi-női energia principiumot a Mag Piramis közepében, ahol Baál BEROBBANTOTTA A FÉNYT. 

Nagyon komoly küzdés zajlik a Fény és a Sötétség között, ma éjfélre ér véget.
Szerintem mindannyian érzitek, mert irtatok is páran erről nekem tegnap.

Tudom, hogy fontos, amit teszek az emberekért. Tudom azt is, hogy érvágás, hogy lejöttem a facebook-mátrixról. De meg kellett tennem, mert onnan kaptam a legtöbb negativ energiát.
Amióta magammal együtt A MAG PIRAMIST IS LEHOZTAM A FACEBOOKRÓL, AZÓTA KÉTNAPONTA NÖVEKSZIK A KAPCSOLÓDÁS A MAG PIRAMISBA.

HATMILLLIÓ EMBER LÉLEK-TUDATALATTI SZINTEN KAPCSOLÓDIK A MAG PIRAMISBA, MELYET SOK SEGITŐ LÁT RAJTAM KIVÜL, ÉS FÉNYPIRAMISNAK VAGY EGYSZERŰEN PIRAMISNAK HIVJÁK, ABBAN DOLGOZNAK, AZZAL SEGITENEK, TUDOM, MERT A FÉNYMÁGUS KÉPZÉSRE SOK SEGITŐ JELENTKEZETT, ÉS MESÉLIK NEKEM.
HATOTT A SPIRITUÁLIS SEGITŐK EGYSÉGBE HIVÁSA,
HATOTT AZ EMBEREK EGYSÉGBE HIVÁSA.

HATMILLIÓ EMBER A MAG PIRAMISBAN, AZAZ  - NAGY MAGYARORSZÁG EGYSÉGBE HIVÁS.

SEGITSETEK AZ EMBERTÁRSAITOKNAK, HOGY MEGTALÁLJANAK!!!!
ÉN IS MEGTESZEK MINDEN TŐLEM TELHETŐT, ÉS ÉJT NAPPALLÁ TÉVE DOLGOZOK AZON, HOGY SIKERÜLJÖN A MAGYARSÁG ÁTTÖRÉSE, MERT NEM VAGYOK EBBEN UGYAN EGYEDÜL, DE MOST NEM TALÁLNAK, AKIK EDDIG TUDTÁK, HOL KERESSENEK. 
AZ, HOGY SZINTE SZÓ SZERINT EL LETTEM ÜLDÖZVE A FACEBOOKRÓL, AZT JELENTI, HOGY KIVETETT A MÁTRIX MAGÁBÓL, ÉS AHOGYAN ERŐSÖDTÖK, TITEKET IS KI FOG, MERT NINCS OTT SEMMI KERESNIVALÓNK!


ÁLDÁS, Köszönet, Egységbehivás, Bőségbehivás, Szerelembe hivás.

Eszter  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

itt tudod velem felvenni a kapcsolatot:
szabadulas777@gmail.com

A FÖLD ÉS A SZÍRIUSZ ŐSI SZÖVETSÉGE A GLOBÁLIS EGYENSÚLYÉRT

A Föld és a Szíriusz ősi szövetsége a globális egyensúlyért Meg fog mutatkozni a kapcsolatodban és a kapcsolódásodban Mag Piramis terem...