2017. február 11., szombat

Azokról, akik egy kicsit mások
Sokan vagyunk, sokfélék. Mindenki valamilyen értéket tesz hozzá a világhoz. Sokszor öntudatlanul is.
Vannak hasonló emberek, de nincsen két egyforma.
Azonban, vannak, akik MÁSOK.
Nem férnek bele a társadalmi keretekbe, nem akarnak megfelelni az elvárásoknak és senkinek, semmilyen kényszernek, nem tudnak és talán nem is akarnak beilleszkedni. SZABADOK.
Mások úgy néznek rájuk, mintha őrültek lennének, legalábbis nem normálisak.
Ki határozza meg, mi a normális?
Amikor pedzegetni kezdtem a veszélyes személyiségek témát, eleinte a célom a felismertetés volt. Azóta azonban NEM ÁLDOZATOK találtak meg JANUÁR 1-TŐL, hanem azok, akiket veszélyes személyiségnek titulál a szakirodalom.
Hozzám járnak, és én tudatosítom bennük, hogy nincs velük baj!
Mindenkiben ott a Dark Triad /nárcisztikus, szociopata, labilis/, kérdés, előjön-e, vagy sem.
Ahogy haladunk előre az időben, és megismerem a "más"-okat,
én is felismertem magamban ezeket ugyanúgy, ahogyan sokan.
Ezért azt mondom, ha mások is hasonló cipőben járnak, hát bennem is előjön néha és ha magadba nézel, biztos vagyok benne, hogy bizonyos helyzetekben benned is felszínre emelkedik az a bizonyos Dark Triad.
Ehhez kapcsolódik a békekötés is az ellentétes személyiségek között, sőt, AZ EGYSÉGBEHÍVÁS IS.
Az egységbehívás mindenkire vonatkozik.
Én is más vagyok, én sem férek bele a keretekbe és nem is akarok.
Minden olyan ember, aki "más", tükröt tart nekem, hogy én is "más" vagyok, de ettől vagyunk egyediek.

E


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

itt tudod velem felvenni a kapcsolatot:
szabadulas777@gmail.com

A FÖLD ÉS A SZÍRIUSZ ŐSI SZÖVETSÉGE A GLOBÁLIS EGYENSÚLYÉRT

A Föld és a Szíriusz ősi szövetsége a globális egyensúlyért Meg fog mutatkozni a kapcsolatodban és a kapcsolódásodban Mag Piramis terem...